i really like you <3

Idag har jag ridit. Det gick asa brao, Pontiac som jag red var lite stark i galoppen bara men annars var han lugn och fin..
Imorgon ska jag göra massa tidsinställa inför helgen. Jag ska nämligen hem till alva och va hos henne hela helgen. Älskar den tjejen så sjukt mycke <3
Sry för att uppdateringen har varit urusel men jag har verkligen inte haft tid att blogga för jag har gjort klart sagan som vi skriver i svenskan sen så har jag gjort 3 matteläxor utav 6, osså har jag läst... Skolan är inte enkel, och jag vill inte ta det lungt i skolan nu bara för att vi inte får betyg, jag vill vara i toppform all time ;p
image description
men nu måste jag dra mig, ska läsa och sen ska jag sova..är så himlans trött.. Så mycket tankar och funderingar som man aldrig blir av med blir man trött av :/
// Emelie