Kolla in bilderna, det är en del så man kan kalla det bildbomb.. BOOM ! ;)

Min söta katt Zina :) Jag har redigerat alla bilderna för att få bättre ljus och kontraster på korten.
Vissa bilder som är tagna i ridhuset när carro hoppar sune är inte så bra för det är så mörkt där inne så bilderna blir suddiga men jag redigerade dom så dom är inte lika suddiga nu ! :)
denna ödlan diggar jag, katten hade tagit den och jag fick bra inspiration från denna ödlan så jag plockade upp den med 2 pinnar och satte den i en växt.. bilderna blev väldigt fräcka tycker jag.. Vad tycker ni ?? :)
Jag älskar att ta kort mot ljuset! Det blir väldigt fina bilder då.. Att jobba med kameran mot solen är ett bra tips för då lär man sig ljusinställningarna väldigt bra också blir det fina bilder som resultat :)
Haha, flickor, flickor.. Älskar er bästa, utan er vet jag inte vad jag skulle gjort <3
Bara för att jag ser ut som hej kom och hjälp mig xD (bjudeeer på bilden)
Carro och Sune på en hopptråning som jag följde med på och tog kort! Väldigt duktigt ekipage ;)
Full fart frammåt ! :D
xD
:)¨
:O
:P
Puh, nu sitter jag vid datorn en sväng efter att ha städat hela köket och påbörjat städa mitt rum. Ville vara lite snäll mot mamma, så nu är det rent och fint i köket! :) Min dag har varit helt OKEJ.. Dagen har varit extremt seg men det är alla torsdagar sååå. Men nu ska jag packa och plocka iordining på rummet sen ska jag tvätta lite kläder som jag ska ha med hem till alva imorgon! Hörs sen // Emelie
I MISS U