Top #3 snyggaste skor :

No #1 :

JEFFERY CAMPBELL - Lita Spike
SERIÖST !!! MUMMA, vill ha domma skorna.
dom e så j*vla snygga, klacken är lite hög
för mig nu men när jag blir äldre då SKA
domma skorna sitta på mina fötter ;)
No #2 :
CONVERSE
Stilren sko som är sjukt bekväm, sitter bra på
mina fötter. Jag gillar färgerna och det olika
modellerna som finns. Jag gillar denna modellen
som är på bilden mest , gillar även dom men låg sula!
No #3 :
FRED PERRY - Phoenix Mid Canvas
Jag skulle egentligen köpt domma istället för
conversen jag köpte i lördags men dom satt inte lika
bekvämt på foten och den verkade inte lika hållbar
som conversen, dessutom var priset detsamma så
då tyckte jag det var mer värt att köpa No #2 ;)
Men domma är väldigt fina, ganska annorlunda,
inte så många som har denna skon.. :)

// Emelie :)