Lever livet...

Kom hem för typ 2 timmar sedan. Jag sov hemma hos julia inatt, vi hade det sjukt kul och mysigt. Vi skrattade extremt mycket, seriöst höll på att döö xD Innan jag åkte till julia igår var jag och julia i brålanda och träffade två ''killkompisar'' ;) Jag hade med mig kamera och här kommer lite bilder :
Aron - Adde - Julia - Emelie
Adde och Aron :)
Mr Aron gillar eller rättare sagt "älskar" klätterställningar ;D
Jag och Adde, haha drogade eller vad ?? ;)
Adde^^ ;D
Ska du testa om det går att gräva till kina eller ?? xD
Jag och Julia :D
HAHA, dör lite när jag ser denna bilden xD
¦                                                                                                                                             ¦
Bästa dagen på länge.. :)
men nu måste jag dra, ska städa fint på rummet eftersom carro kommer imorgon,
vi ska ju till göteborg på söndag.. GBG HORSE SHOW 2012... HERE WE COME ! :D
<gör tidsinställda under resten av dagen>
//emelie.