Lite mer om mig ..

Okej , jag känner att mitt första inlägg sög ganska totalt .. Så nu kommer de mer att veta om mig! :)
Som ni nog vet heter jag ju Caroline och ska fylla 14. Jag rider ju OFC ! Jag har haft hästar hela livet och satt på en häst för första gången nä jag var runt några månader gammal .. :) Min egna ponny heter Leona och är en maxad c-ponny. Jag fick hon för nästan exakt 2 år sen , eller aa , den 6:de februari är det 2år.
Förutom att rida så spelar jag handboll och har nyss börjat dansa zumba. Handboll har jag spelat sen typ i början av klass två eller nåt sånt. Zumba har jag tränat en gång , men de är skit kul!
Självklart vill jag och försöker rida varje gång jag hinner. Jag har även börjat träna min mammas häst Our Power , (kallas för Power). I oktober slutade jag rida på ridskola , kände att jag inte hade tid eller kom någonstans. Jag ångrar mig inte eftersom jag rider privat träning istället , enligt mig är det mycket roligar och lärorikare!
Jag tävlar inte så mycket men jag ska börja nu med min tränares ponny Moa. Det ska bli kul! Moa är en 13 årig c-ponny , skimmel. En riktig hoppraket !! Nu till våren ska vi starta upp med bland annat Gotacupen! Längtar!
Till Gotacupen ska jag även ha med Leona och tävla inviduellt. Jag ska tävla för ridskolans hopplag :)
Förutom hästarna så har jag 3kaniner , 2hundar och 2katter. Älskar djur!<3 Då är de kanske inte så konstigt att jag ska bli veterinär ;)
I skolan är jag typ den ända som rider och har egen häst. Finns nån mer såklart , känns lite ensamt.. Aldrig nån att riktigt häst snacka med ^^ Men tar igen de på helgerna då och då tillsammans med Emelie! ;D
(INTE jag som sitter på Moa .. !)
Okej , inlägget börjar närma sitt slut.. Lite bilder kommer såklart! Puss, ha de bäst ! ♥
//Carro