Pricktest.

har nyss varit på näl och gjort pricktest. Det gick bra, jag är inte allergisk mot något speciellt. Tur att jag inte var allergisk mot hästar för då vet jag inte riktigt vad jag hade gjort !
Jag Har inga ideer vad jag kan blogga om.. Har ni något ni vill veta eller läsa om ?
det hade varit roligt och få in några tips.. Just nu sitter jag och dunkar musik på rummet, har städat lite också. Egentligen skulle jag vara i skolan nu men det var ändå bara 2 timmar kvar innan vi slutade när jag åkte hem från när så jag bestämde mig för att åka hem och ladda upp för en ny skoldag. Imorgon i skolan ska vi åka iväg till vänersborgs arena och åka skridskor. Eller man fick välja mellan Bowling, Bad, Promenad, Fiske och Skridskor. Jag valde skridskor Ofc ;) Det var ett tag sedan jag åkte skridskor så vi får se hur detta kommer att gå!! :O
Bilder från min första dressyrtävling.. Vet inte om det var den första och sista , asså dressyr e ju inte min grej men det kan vara roligt ibland när det går bra och man har rätt häst för det ! :)
Jag kom 3:a på denna tävlingen, det var en LC:1 som jag red, jag fick 50% och det är jag riktigt nöjd över ! :D