Uteritt!

Imon tänkte jag att jag ska rida ut! De ska bli spännande eftersom jag inte gjort de på jätte länge så hon lär ju va satans pigg! Men de ska bli skoj, vi får väl se hur de går ;)
Eller jag har ju inte ridit mycket alls på länge! Har vart alldelles för lat men de måste bli ändring med de nu om jag vill komma nån vart och de är ju klart att man vill.
Förresten , imon kommer de även några och ska kolla på en häst som står hemma hos oss. Jesilah, Men vi får ju se ifall dom vill ha hon. Kommer iallafall kännas väldigt konstigt om hon flyttar! Hon har liksom alltid varit med här hemma , känns som hon alltid har bott här. Men aja.. Uteritten ska iaf bli riktigt spännande , så vi hörs mer imon så kanske jag skriver något mer om hur de gick . Om de nu FINNS nåt att skriva om den xd ni får se!

Kramar //carro