!!!

Tävlingen igår var super! Det var stilbedömning och alla ridskolehästar slogs ihop, alla ponnyer tävlade mot varandra och alla storhästar tävlade mot varandra. Jag tävlade snowman och eftersom det var första tävlingen på honom så satsade jag bara på att ta det lungt och komma runt banan. Framhoppnningen kändes jättebra, han var pigg och uppmärksam för mina hjälper. När vi kom in på banan vinkade jag till dommaren , hehe ;) Sen sa dom, Emelie, varsegod o rid... Jag tog mig runt hela banan felfritt, och jag var superglad!!
Jag skrittade Snowman lite och sen så hoppade jag av honom och lättade på sadeljorden lite och väntade på att det skulle bli prisutdelning.. Sen ropade dom upp mitt namn i högtalaren, jag skulle in på prisutdelningen som segrare ;D Jag vann !! Wihoo ♥ Här kommer lite bilder från gårdagen :
Vilken dag detta var !! Jag har massa bilder på carro också men dom lägger jag upp senare :)
// emelie