Saker ni kanske inte visste om mig :

♦ Jag är allergisk mot hästar men jag håller med hästarna ändå.
♦ Jag har ridit i 9 år.
♦ Jag fyller år 28 februari.
♦ Jag är 14 år.
♦ Jag har ingen egen ponny :/ 
♦ Jag är bra på att måla.
♦ Jag har aldrig träffat min farfar, vet inte varför.. Bara blivit så :/ 
♦ Min bästa vän heter Julia, vi har varit kompisar sen vi var 2 år.. Vi är som systrar <3
♦ Mina Favoritfärger är grön, blå, vit, svart och orange.
♦ Jag har 1 katt som heter Zina.
♦ Jag har en hund som heter Ronja, fast det är en jakthund så hon är inte så rolig, fast söt är hon!
♦ Jag vill jobba som Fotograf eller designer.. Varför inte båda två ?? ;) 
♦ Jag är jätterädd för spindlar, kan börja gråta om jag har en läskig spindel på mig!
♦ Jag är 171 cm lång
♦ Jag ska börja i klasss 8, f*n vad tiden går fort. Kändes som jag precis började i 7:an ju..
♦ Jag kan bli så arg att jag kan kasta närmsta föremålet i marken!  ↓
♦ Jag gillar att klippa gräset med pappas åkgräsklippare.
♦ Jag bor 700 m från min närmsta vän, Väldigt bra !
♦ Ibland kan jag vara på städhumör.. 
♦ Jag har svårt för att komma på vad jag ska blogga om ibland.
♦ Jag är näst längst i familjen, pappa är svår att växa om ;D
♦ Jag har en storasyster och en lillebror.
♦ Jag är ganska lik min mamma, hehe <3
 
/ emelie