Bilder från GHS ♥

Nu kommer massa bilder från GHS, jag har tagit alla bilder och därför är dom namnmärkta. Om ni vill låna bilderna så måste ni skriva en kommentar om att ni lånade dom, ni måste också skriva att bilderna är tagna av EmelieJansson i bloggen Teamhp.blogg.se ;)
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
Allt mellan häst och ryttare kallas känsla och respekt. Kom ihår att vi ska vara 1 med hästen, inte 2, då funkar det inte. Det är så roligt att se ryttare som verkligen älskar sina hästar, ryttare som verkligen kramar om och pussar på hästarna när dom har varit duktiga och även när dom har gjort fel. Sånna som tror att hästen är någon sorts leksak vet inte vad dom håller på med, dom som behandlar sina hästar som as på grund av att hästen har rivit ett litet hinder.. Usch och fy. man ska respektera hästen för vad den än gör, det är faktist då man kommer längst!
___________________________________________________________________________________________________
Detta var bara 10 av alla 104 korten som är redigerade, det var bara 104 redigerade av 786 oredigerade bilder, herregud vad kort jag har tagit.. alla blev inte bra men jag lyckade med några... *Stolt eftersom jag ej har kamera med stabillisator(stavnin?) på ;D
(bloggar imorgon, fast det får bli några tidsinställa som jag gör nu)
// emelie :)