Min dag idag + Igår

puuh, kom nyss hem efter en dag i vbg med syrran. Jag köpte inte så mycket, köpte bara presenter till Ellen och Sofia och trosor till mig ♥ Hoppas dom gillar presenterna (a' Imon ska jag och resten av tjejerna i klassen hem till ellen, ellen har ju fyllt år så vi ska gratulera henne med lite presenter och kramar! Jag sover hos ellen tills på lördag,jag ska nog fixa några tidsinställda inlägg som kommer upp så ni behöver inte oroa er...
Jossan, anton ( ellens lillebror ) och jag :)
igår uppdaterade jag inte så mycker , eller jag uppdaterade kanske inte alls?!?!
Jaja, igår slutade jag skolan tjugo i ett, jag kom hem runt ett och då var jag med julia, vi hade jättekul som vanligt xD
Klockan 15.45 åkte jag pch mamma till fla och fixade busskort och hon klippte sig, sen körde mamma mig till stallet. Jag red 3 lektioner igår för mamma skulle komma och hämta mig sent så jag red två lektioner extra eftersom jag har vunnit en lektion och sen så red jag igen en lektion jag har missat :)
På min vanliga lektion red jag Snowman, vi red dressyr, jobbade med skänkelvikningar och jag måste säga att det gick väldigt bra, jag höll honom lugn och konsentrerad, i galoppen blev han lite , han ville springa men jag tyckte jag fixade det hyfsat bra... Andra lektionen red jag Totte, jag red han i nybörjargruppen, jag skrittade och travade han lite i täten sen tog jag en galopp på slutet och avslutade ridpasset, jag skulle inte rida honom så intensivt nu eftersom han nyss har varit sjuk. Sista lektionen red jag Sandic, jag hoppade honom i en hoppgrupp. Det gick hyfsat, kom lite i obalans två gånger = två stopp, annars red jag han bra med lagom tempo... :) NÖJD!

Skriver kanske mera ikväll , får se om jag har något att skriva.. Hejdå // emelie


SNOWMAN ♥♥