Summer is here and I love it<3

Hej! Äntligen sommarlov. Verkligen hur skönt som helst...
Sommaren för mig blir bad , sol , kompisar och såklart sjukt mycket hästar och ridning! Fett nice :D
Skolavslutningen idag va ganska snabb , fint väder (alltså lyckad?) ... Känns faktist sorgligt att inte längre gå i 7c!
De va ju liksom vi! Vi bästa som vinner allt , smartast bäst och farmför allt snyggast.
Men nu efter sommaren samlas vi igen , denna gången som 8c , tar nya tag och vinner ännu mer! För vi är bäst.
Lite trögt när 9orna försvinner , kommer faktist sakna dom haha och när alla nya sjour kommer i vårt arbetslag .....
Imorn så drar jag och Leona till munkedal! Ska starta en stilhoppning för första gången med hon hahah ...
Ska även tjata lite mer på mamma så att jag får åka dit på söndag oxå! :) I så fall blir det en l:c och en l:c + eller bara L:c +!
Onsdag så är det Km på ridskolan , med Leona blir det L:c i grunden och L:b i omhoppningen.
Med Sune så blir det samma ^^ Eftersom han är storhäst blir det 1.10 i omhoppningen , spännande!
Men det är inte säkert att jag startar Sune eftersom det inte gick så bra på hoppträningen .. Han stanna typ 385456 gånger :/ Och så åkte jag av , så nu är den oskulden fixad!
Men ska hoppa han igen på söndag och se! :)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :S Hejdå så länge! //Carro.H ♥
image description
Blossi! ^
Leona ^
Sune ^