Mina framtidsplaner :

När jag blir stor vill jag ha ett bra jobb, ett jobb som man tjänar ganska bra på. Eftersom att jag är en ganska praktisk person så skulle jag vilja ha ett jobb som man är kreativ på, Antingen skulle jag vilja bli Modell, Designer, Inredningsarkitekt eller Eliteryttare! :D
Skulle jag bli Designer så skulle jag designa först och främst Ridkläder, Utrustning till Hästen och kanske skapa några klädkollektioner, jag älskar verkligen att designa och skapa så designer hade inte suttit fel, målet med det jobbet är att bli bättre än Glen Gordon, Animo, Kingsland, aa ni fattar?! ;) . Skulle jag bli Ryttare så skulle jag helst vilja bli som Rolf-Göran Bengtsson, han är ju bara så sjukt grym, jag är så glad över att jag vågade gå fram till han i falsterbo, jag fick en autograf och en kram av honom, Det kan jag leva på bara så ni vet xD
// Emelie.J