hemma efter en lång, härlig dag.

Vaknade imorse någon gång vid 09.15 gjorde mig iordning, vilade lite och åkte iväg till ridskolan på kurs.. Vi gick igenom en hel del. Jag fick med mig en del "läxor" som ska vara gjorda tills nästa gång. Jag har gjort några av alla pappar som ska göras, ska fortsätta mera senare eller imorgon kväll :)
Nåväl.. När jag kom hem någon gång vid kvart i 3 så var det bara till att få i sig lite mat , vila och byta om till ridkläder. Jag åkte iväg till ridskolan ytterligare en gång och jag red. Det gick väldigt bra att rida, hästen kändes lugn, han var kanske lite spänd i början men han slappnade av bara mer och mer. Jag fick till några bra galoppfattningar, dom var inte "springiga" eller vad man nu säger. Vissa hästar vill nu lixom ta några snabba travsteg innan dom gör själva fattningen men jag lyckades undvika det detnna gången..
imorgon blir det dåligt med bloggning från mig som det kanske varit dom två senaste dagarna, men iaf.. Jag ska nämligen in till brålanda och träffa några mycket goda vänner ;) Vi kanske hörs av på kvällen imorgon , får se när jag har tid, kanske bloggar från julias mobil  fast då slänger jag bara in en liten bild kanske och en mening.. Men det håller bloggen till liv iaf...
// Emelie ♥