Ponnyproblem ..

Asså jag har ganska stora problem .. Leona har bestämt sig för att det är hon som är ledaren. Inte okej !! Hon är ju rent av livsfarlig att rida .. Ibland typ känns hon bara lite sur och så .. Men dom mesta gångerna exploderar hon ungefär 435940359109 gånger per ridutr. Ganska äckligt ändå ... Hon slänger av mig , stegrar , sprakar rätt ut , bockar och håller på ... Herregud hon är ju gammal ! Men som sagt , hon vet INTE om det. HOn sticker för mig ... Det är inte roligt när de är så halkigt som det är ute .. Jag rider hon på ett vanligt tre delat bett .. Och jag vill inte bettsla upp hon helst ! Hon skulle behöva springa av sig fett mycke tror jag , men det är ju lite svårt just nu ..
Sen så har hon typ börjat med att va rädd för massa helt ofarliga saker som hon aldrig någonsin brytt sig om förut ..
Hihih , dumma pigga ponny ♥




//CarolineHellgren