Tidsinställda hela dagen av : Emelie.

Top 5 bästa hästmärken:
1.
Mountain horse kommer 1:a på min lista bara för att dom gör sjukt snygga klädesplagg och ridstövlarna ska vi inte snacka om , såå sjukt snygga. Dock är det ett minus att dom inte gör tävlingskavajer, jag har iaf inte sett att dom gör sånna ?? Någon som vet ?
2.
Kingsland får andra platsen bara för att dom gör saker med så himla snygg stil, det är cool stil i deras saker. Jag älskar deras västar, dom e så bekväma! Kingland får också ett minus av mig för dom gör inte ridstövlar, jag vet att om dom hade gjort ridstövlar så hade dom varit snygga.
3.
Animo får tredjeplatsen för att deras kavajer är så jävla bäst!
Ridbyxorna är också sjukt snygga.
4.
Seriöst, har ni sätt hjälmarna eller ???
ÄLSKAAAR<3
5.
femteplats för Whitaker, gillar deras saker men inte riiktigt min stil, men jag skulle ju inte tacka nej till ett par ridbyxor,, eller hur ?? :D
// emeliej