Tjobree

Idag har jag varit på bio med mamma. Vi såg ''En gång i Phuket'' . Den var ganska bra , men  trodde den lixom skulle vara bättre.. Vi köpt lite cola , godis och popcorn ofc ♥ Mumma !
Innan vi åkte på bio så red vi ut. Först en liten sväng i skogen innan vi kom ut på asfalten.. När vi kom in på våran grusväg kände ju lixom Leona på sig att det var dags för att springa , jävlar vad hon börja hoppa!
Hon må va gammal ,, men hon vet INTE om det !! Hehe
Hoppträningen igår gick super!! Är skit nöjd med både Sune och mig. I början tagga han till som faaaan ! Typ hoppa och galoppera på stället .. Men inte värre än att jag klara av det . Eftersom det var första gången jag hoppa han visste jag ju inte hur han var , så jag höll in han lite väl mycket .. Men hoppa gjorde han ändå :) Sen efter en stund när jag lärde mig att gasa på så gick de mycke bättre. Och jävlar vilket speed de var i han !! Kändes NÄSTAN som vi skena.. Men man blir ju van. Alltså det gick riktigt bra och jag är riktigt nöjd med min lilla (stora) stjärna !
Haha love yaa Sunepune !! ♥ Imon blir det att rida ut ensam på både leona och Sune , skojjigt !!
Sen på kvällen ska dom rakas. Vi får väl se hur de går.. Leona lär väl typ avlida eller nåt.. Rakapparaten är VÄLDIGT farlig. Men ajja vi får se .. Hörs imon tror jag!
image descriptionimage description
//CarolineHellgren