Lite frågor & svar om mig!

Senaste personen som:
Sov i din säng:
-jag
Såg dig gråta: -vet inte
Fick dig att gråta: - --
Du gick på bio med: -venne?
Skällde på dig: -mina hundar?
Kramade dig: - oscar

De senaste 48 timmarna har jag:

Gråtit: -mm
Kramat någon: - nä
Pussat någon: - Nä
Köpt någonting: - snickers
Sjungit: - ja
Saknat någon: - mm

Har jag? 
Digitalkamera
: - aa
Telefon på rummet: - mobilen
Egen dator: - nä
Könssjukdom: - neeej
Bra kompisar: ja
Tar du receptbelagda mediciner: ja

Kärleken:
Skulle han få Kyssa dig på halsen? - ohja!
Kyssa dig på munnen? - yes
Kyssa dig på kinden? - ja
Gillar du någon? - ja?
Vad heter personen du gillar? - oscar

Skolan:
Går du i skolan
? - aa
Har du varit i skolan idag? - aa

Annat;

Hur mår du just nu? - inte bra..
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - yes
Har du piercat dig? - ja
I så fall, vart? - öronen