Collage

Härlig torsdag säger jag bara, varit ledig från skolan så jag, Fia och Julia drog till överby och handlade lite.. Jag köpte inte så mycket, köpte tre par trosor och 2 bh:ar, hängde även undan kläder till avslutningen som jag hittade, jag och mamma ska åka till överby på lördag så vi ska köpa det då!
här är ett collage med bilder från veckan :
Jag tycker det är enklare att samla några bilder och sen göra ett collage av det istället för att ladda upp bilderna en och en, det tar så lång tid och sen blir det inte så snyggt heller, collaget blir lite snyggare eftersom man kan runda av hörnerna osv.. Tror ni fattar hur jag tänker ;)
Igentligen skulle jag åkt till moa idag och tagit kort på henne när hon hopptränade rasken men ingen kunde köra mig till henne , synd det var ju ändå ett tag sedan jag träffade min lilla mupp, jaja jag tror jag åker till henne på lördag och sover till söndag ist :) tummen upp för det (y'
// emelie ♥