Kortfattat om Tisdag + Onsdag + mina kommande dagar 2 dagar !

Tisdag : Efter skolan i tisdags tog jag, Emelie och Julia bussen till vänersborg där vi åt pizza och kollade på cheerleading.  Vi kollade på cheeren för att vi ska kolla om det är något vi vill börja i, jag skulle jättegärna vilja börja för det verkar as roligt!
Onsdag (idag) : Idag slutade vi skolan tidigt. När jag kom hem var jag med julia till typ klockan 16.20, vi var inte jätte sociala med varandra, först satt vi vid köksbordet och blängde på mobilerna sen gick vi och satte oss framför tv:en där jag somnade fast jag blev väckt ganska fort.. Haha, jag har varit trött hela dagen typ, därför somnade jag x) när julia hade gått bytte jag om till ridkläder och sen åkte jag till stallet. Vi hade lite markarbete och jag red snowman! Det gick super bra, är skit nöjd ! :D
- Jag och snowman för ett tag sedan :)
- Imorgon ska jag och nästan alla tjejer i klassen åka med Fia ut till grebbestad, vi ska fira Fia eftersom hon har fyllt 14 ! :) Vi ska sova i Fias husvagn.. Vi kommer ha sjukt kul, vi ska shoppa och skratta.. jaa vad mer ?? Jag kommer att ta massa kort under dom två dagarna vi är där! Lovar att bilderna kommer upp på bloggen när jag kommer hem!
Nu när jag är borta kommer jag inte uppdatera så mycket så vi får hoppas på att carro kommer med grymma uppdateringen ist :)
// EMELIE ♥