Skola :-)

Just nu sitter jag på bussen och lyssnar på "You learn" av takida.. Ganska bra ;-)
De ska faktist bli kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla vänner efter en så lång helg x)
I lördags åkte jag ut till stocken camping för att vara där med Emelie och hennes familj :-)
De är verkligen super härligt ;)
Jag och Emelie har varit ute och fotat varenda dag , gått runt berg och varit ute och joggat. I måndags åkte vi hem till mig och pussa lite på hästarna , grilla innan vi gjorde osa iordning och åkte till stigen för att fira Valborg tillsammans med Lukas , Anthon , Markus , David , Julia , Aron , Erik och Josse ! :D
Vi gick runt ganska länge innan vi kolla på fyrverkeriet och åkte hem.
Igår så åkte vi med mamma till jobbet och hjälpte henne lite på fruktavdelningen innan vi gick hem till Lukas och va med han fram tills typ 13.00 . Då tog jag bussen till järbo och va med Wilma , Cajsa och Issa :) Vi bada och åt mat innan fotbollsträningn. Vattnet var fan svin kallt! Trodde typ jag skulle dö eller nått :-/
Efter fotbolls träningen åkte jag hem och hälsade på vår nya hyresgäst :D En islands valack som heter Blossi ;)
Men jag bloggar med sedan :)
Puss / carro.h