Top Model Allstar + min dag

Snart är  klockan åtta, då ska jag kolla på Top Model Allstar ! :) Det ska bli spännande och se vilka som har åkt ut för jag har missat typ 3 avsnitt så jag vet inte vilka som e kvar o inte ,, gaahh  :P
idag har min dag varit bra, skoldagen har varit sjukt awesome efetersom våran musiklektion typ blev inställd så vi hade rast i 80 min, sen fick vi typ sluta 5-10 min tidigare på nästan alla andra lektioner, och så slutade vi tidigt så vi har typ haft rast halva dagen, Härligt!
Nu ska jag gå och göra kvällsmat och träna inför min muntliga bokredovisning imon... Jag hatar att prata inför klassen, jag blir helt skakig och as nervös även om jag känner alla mina klasskamrater väl, konstigt att jag blir så nervös då xD Jaja, uppdaterar inte mera idag, Godnatt bloggen och ni ♥
// emelie