Bättre sent än aldrig!

Här kommer lite bilder fråv skolavslutningsdagen.. bilderna är tagna från min kompis sofia , http://sofiaaerikssonn.blogg.se för att jag hade inte med mig min egna kamera.. :/
Jag saknar redan klassen.. Hur ska jag klara hela sommaren utan er ? visst, jag kommer träffa några av dom men inte alla..
Efter att vi hade varit i skolan så gick vi till pizzerian och åt o hade det trevligt :)
Efter pizzan badade vi i addes pool, haha! :P
När alla hade torkat och tagit på sig kläder gick vi och spelade lite fotboll.. Jag spelade inte så länge bara för att jag fick bollar på mig hela tiden.. Damp xD haha!
jaa, sen så pratade vi, var ute, flummade och hade allmänt trevligt resten av kvällen ! :D
älskar er alla i 7c, ni är underbara.. Till hösten blir vi 8c, gud vad fort tiden går, det kändes som om vi precis började sjuan ju ! :O
// emelie