Söndag

Lördag : uteritt på typ 6km? Blev tung kysst av älsklings Sune & så fick jag en fin lårkaka ! Eheheheh tror Sune gillar mig ;D
Båda hästarna va fett pigga , speciellt Leona , hm typ gummiboll eller nåt ?
Upp å ner upp å ner .. Sen diss till min jävla skit martingal som går sönder när Leona laggar ._. Trevligt !

Söndag : handbollsmatch i Lysekil , hoppas nu vi vinner. Skulle va en skoj avslutning på match säsongen..
När jag kommer hem från det så blire att rida ut barbacka i en timma eller så på Leona. Tänkte även köra lite mjukgörande dressyr , de va ju ett tag den sist.
Efter ridningen blire mocka tror jag. Fylla höpåsar och sånt där tråkigt ;)
På kvällen ska jag hoppträna Sune i ridhuset! Väldigt kul eftersom han inte hoppat på ett tag :) pigg lär han ju va , hoppas vara inte för pigg...
Och under tiden jag gör allt detta .. Ja då finns bara en tanke i huvudet.. På en viss person .. Som jag saknar .. FML ! Den ända killen för mig är ju Sune ;D fast nä ..

BTW , inatt (natten till lördag) så hände en as äcklig grej. Ett hus typ ad nära här brann ner helt och hållet "/ stackars ägare! Som tur va var ingen hemma och ingen skadade sig.

Jaja nu ska jag sova ;) gooodnatt , ha de bäst! Puss :*

//CarolineHellgren