Hos Alva !

Hej ! Vet att det va skit länge sen jag skrev så nu tänkte jag att jag skulle hinna slänga in ett inlägg ;)
Idag har jag varit i skolan , fyfan ... Vi hade tyska prov och det gick åt helvete -.- Sen så var det dööööö varmt och jag kände verkligen inte för att va koncentrerad eller så ... Orkade verkligen inte.
När jag kom hem så flyttade vi hästarna till sommarhagen sopm är två kilometer bort. Jag red Sune och Sarah red Leona. Eftersom det var så varmt så kunde jag verkligen int rida i ridbyxor! Men jag kan lova att det inte var ett dugg skönare i jätte korta shorts , svettet klibbade mellan Sunes rygg och min ben -.-
När jag kom hem igen så åt jag och började packa massa saker! Sen åkte jag och min bror hit till Alva!
Så nu sitter jag vid Alvas dator och väntar på att hon ska komma hem från Gbg. Hon har typ varit och provridit två ponnyer tror jag det var ^^iaf , hoppas det gick bra!
Tydligen så är hon snart hemma :)
Imon ska vi till Thn , hon ska tävla med Queen och jag ska ta kort :D As skoj ska det bli!
Kanske kanske slänger in ett inlägg igen ikväll eller något annat i helgen. Får se om jag hinner ;)
Puss och kram! /Carro.H <3