Tjoho Here I am again !

Hejhej , förlåt för sämsta uppdateringen ever ... :( Men har typ varit sjuk oså så har bara inte orkat bry mig :/
Under tiden som jag har varit bort har det hänt massa massa spännande saker.
Vi tar en i taget.... I söndags var det den första deltävlingen på Gothacupen. Det gick super! :D
I förklassen nollade vi men jag red seriöst som en jävla kratta :/ I lag klassen red jag bra men ordentliga vägar och rätt empo men tyvärr så blev det ett pet ändå :(
Men eftersom tre i laget nollade så kom vi ändå till omhoppning där jag nolla! :D Kom 13 av 30 tror jag :)
Tog lite för långa svängar :/ Men jag är supernöjd med min lilla skrolla!
Färgelanda fick ialla fall med sig 2 st andra priser, 1 st första pris och 2 st femte! Laget kom på fjärde plats och nu taggar vi inför Falbygden :D
Va hemma från skolan i måndags och igår eftersom jag inte mådde bra och var riktigt riktigt trött... Behövde verkligen vila efter en lång helg! x)
Idag red jag på vår kär islänning Blossi för första gången och det var även första gången jag satt på en islandshäst. WOW , as fräckt att tölta! :) Kommer nog upp något kort imon .
Men nu ska jag ta och kolla runt på lite schabrak för alla i laget.
Puss & godnatt :* //Carro.H